Kontaktni emaili, telefonske številke in osnovni podatki podjetja:

Telefonska številka: 030 685 808

E-mail servis IT: info@kron.si

Web: www.kron.si

Web2: www.svetbaterij.si

Podatki o podjetju:

Polno ime: Kron IT d.o.o.

Naslov: Vrtna Ulica 6, 9000 Murska Sobota, Slovenija

Davčna številka: SI 54532540 (smo zaveznec za DDV)

Matična številka: 5471494000

TRR: SI56 0312 5100 0731 482

Ime poslovne enote: Kron IT, d.o.o.

Naslov: Zagrebška cesta 44, 2000 Maribor, Slovenija

Delovni čas podjetja: od ponedeljka do petka od 8:00 do 16:00 ure

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa in poslovanja preko spletne strani www.kron.si, podjetja KRON IT, d.o.o. ki je dostopna na povezavi http://www.kron.si (v nadaljevanju: ‘spletna stran’) in jo upravlja podjetje KRON IT, D.O.O. (v nadaljevanju: ‘ponudnik’). Poleg teh pogojev poslovanja lahko za določene odseke, podstrani ali določene uporabnike veljajo posebni pogoji poslovanja ali pogodbena določila.
Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh splošnih pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti. Če se s splošnimi pogoji poslovanja ne strinjate, vas prosimo, da ne oddajate naročil na spletni strani www.kron.si. Svetujemo vam, da pred uporabo spletne strani pazljivo preberete spodaj navedene Splošne pogoje poslovanja.
Oddaja aparata v servnisno popravilo:
Prva stvar pred oddaje aparat na servis je, da naredite varnostno kopijo vseh podatkov, ki jih ne želite izgubiti. To je zelo pomembno, saj lahko že pri manjšem popravilu pride do izgube podatkov, za kar KRON IT, d.o.o.  ne prevzema odgovornosti. Prav tako ne prevzema odgovornosti za shranjevanje vaših podatkov in vračilo podatkov nazaj na enoto. To je vaša odgovornost.
V primeru, da se aparat vrača v servisno popravilo vas prosimo, da priložite vse prejšnje dokumente, ki ste jih dobili vrnjene ob prevzemu aparata iz servisa. Edino z tem bomo lahko zagotovili najhitrejšo možno obravnavo.
Splošni pogoji s katerimi se stranka ob podpisu delovnega naloga oz oddaji aparata v našo obravnavo preko katere od dostavnih služb, strinja:
1. Rok za izpolnitev storitve se podaljša, če serviser ne razpolaga s potrebnimi nadomestnimi deli,
2. Obvestilo servisa po telefonu ali pisno (email, telegram, telefax, telex, priporočeno pisno obvestilo) šteje za spremembo roka izpolnitve
3. Stranka je seznanjena z veljavnim objavljenim cenikom,
4. Opravljene storitve in nadomestni deli se obračunajo po veljavnem ceniku servisa,
5. Stranka mora servisu plačati opravljeno storitev pred prevzemom aparata , razen če spogodbo ali drugim ustreznim dokumentom ni določeno drugače,
6. Servis zadrži opremo do plačila vseh zapadlih obveznosti, po treh mesecih v primeru neplačila pa stranka pooblašča servis, da na njegove stroške proda
7. Stranka potrjuje naročilo del,rezervnih delov in opreme,
8. Garancija velja le s potrjenim garancijskim listom in računom,
9. Konfiguracija in namestitev programske opreme niso predmet garancijskih popravil,
10. V primeru neupravičene reklamacije na strojno opremo servis stranki računa diagnostiko po veljavnem ceniku,
11. Izvajalec, servis in serviser nikakor in v nobenem primeru ne odgovarjajo za morebitno izgubo podatkov na diskih in ostalih medijih,
12. Za popravljene in zamenjane dele velja garancija do prenehanja garancije sistema ali aparata,
13. KRON IT d.o.o. zagotavlja, da vaši zaupni podatki ostanejo vedno samo vaši,
14. Diagnostika na opremi izven garancije je brezplačna samo v primeru, če se stranka odloči za popravilo opreme,
15. V primeru, da je opremo / aparat pred popravilom potrebno očistiti se čiščenje računa po veljavnem ceniku
16. V primeru, da je popravljena oprema / aparat na servisu več kot 8 dni, se računa ležarnina po veljavnem ceniku.
17. Stranka servis pooblašča za popravilo vseh okvar na opremi ali aparatu, ki so naknadno ugotovljene,
18. Servis brez nadomestila prevzame vse zamenjane nadomestne dele opreme,
Glavne značilnosti blaga ali storitev
V spletni trgovini www.kron.si prodajamo novo, rabljeno in obnovljeno računalniško opremo. Prav tako vas informiramo o storitveni dejavnosti servisa računalnikov, digitalne  in računalniške opreme.
Bistvene lastnosti blaga, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. Podatek o roku dobave velja v trenutku dokončne potrditve. V primeru morebitne spremembe roka dobave boste o tem s strani podjetja, kot stranka ustrezno in pravočasno obveščeni.
Cena izdelka in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. Prav tako boste o vseh podatkih o vašem spletnem naročilu obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov, še isti trenutek, ko ste oddali naročilo. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov.
V takšnem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate:
  • pišete na e-naslov: info@kron.si ali
  • pokličete na mobilno številko: 030 685 808.
Ponudnik ni preveril vseh strani, ki so povezane s to spletno stranjo, in zato ni odgovoren za vsebino katerekoli zunanje ali druge strani, ki je na kakršen koli način z njo povezana. Pri vseh vaših povezavah z drugimi spletnimi stranmi ali mesti nosite celotno tveganje in odgovornost sami.
Podjetje ima v spletni trgovini novo, obnovljeno in rabljeno opremo, razen če je ob artiklu navedeno drugače. Blago je kupljeno po sistemu videno-kupljeno. Ponudnik ima pravico spremeniti splošne pogoje uporabe s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za vas zavezujoče.
Informacije o ponudniku in komunikacija z njim
Ponudnik in njegov naslov:
KRON IT, D.O.O.
Sedež: Vrtna ulica 6, 9000 Murska Sobota
Poslovna enota: Zagrebška cesta 44, 2000 Maribor
E-naslov: info@kron.si
Mobilni telefon: 030 685 808
Matična številka: 5471494000
Davčna številka:  SI 54532540 (smo zavezanec za DDV).
Številka računa (IBAN): SI56 0312 5100 0731 482
Banka: SKB d.d
Elektronski naslov: info@kron.si (uporabniki naj pošljejo e-sporočilo za kakršnekoli ugovore, pripombe, vprašanja ali izjave – jezik komunikacije naj bo slovenščina ali angleščina)
Lastnik in upravljavec te spletne strani je podjetje KRON IT, D.O.O., Vrtna Ulica 6, 9000 Murska Sobota, ustanovljena na podlagi slovenske zakonodaje in ima svoj sedež v Sloveniji.
Vsa komunikacija, ki se vrši med kupcem in ponudnikom v elektronski obliki se šteje, kot da je bila izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe vaše računalniške/strojne opreme ter za viruse, ki bi lahko prizadeli vašo opremo zaradi obiska strani, njene uporabe ali brskanja po njej, ali vašega prenosa kakršnih koli materialov, podatkov, slik in video ali avdio zapisov iz te strani.
Uporabnik postane vsaka fizična ali pravna oseba, ki preko spletne strani odda naročilo oziroma kupi izdelke ter vsaka fizična ali pravna oseba, ki opravi registracijo. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Splošne pogoje poslovanja.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
Cene
Vse navedene cene so v EUR(€) z davkom na dodano vrednost (DDV 22%). Ponudba blaga, ki je objavljena v spletni trgovini, velja do objave preklica ponudbe oziroma do odprodaje zalog. Vsak izdelek je predstavljen z imenom izdelka, njegovim proizvajalcem in aktualno ceno. Cene za spletna naročila, so veljavne z datumom naročila, in so poslane stranki v elektronski obliki ob potrditvi naročila.
Postopek nakupa in vrste uporabnikov
Vrste uporabnikov
Spletna trgovina www.kron.si in ponudba na njej je dostopna vsem obiskovalcem, za izvedbo nakupa pa je pogoj strinjanje s temi splošnimi pogoji.
Nakupi na www.kron.si se lahko izvajajo brez registracije uporabnika.
Pot do nakupa v spletni trgovini 
  1. Izbira izdelka: Vsak izdelek je predstavljen s sliko, opisom in ceno. Ko se odločite za nakup enega izmed njih, kliknete »DODAJ V KOŠARICO«.
  2. Nakupovalna košarica: Do nakupovalne košarice dostopate  s klikom na ikono  (desno zgoraj)   in tam so zbrani podatki o vašem naročilu (izbrani izdelki, njihova količina in cena). V pregledu košarice lahko spreminjate količino izdelkov ali izbrane izdelke odstranite iz nje s klikom na »X« (skrajno desno v vrstici, zraven cene) . Če želite posodobiti košarico kliknete »POSODOBI KOŠARICO«. Izberite način dostave (Dostava ali osebni prevzem), s klikom na ikono pred izbranim načinom dostave oz. prevzema.  Nato kliknete »NAPREJ NA NAROČILO«.
  3. Plačilo in dostava: izpolnite obvezne podatke (ime, priimek, e-naslov, telefon, ter naslov) na katerega želite prejeti naročilo, garancijo in računNato kliknete »NAPREJ«.
  4. Dodatne informacije: V naslednjem koraku nam lahko sporočite vaše želje, opombe. Nato kliknete »NAPREJ«.
  5. Predogled in Plačilo: Izberite način dostave (po pošti ali oseben prevzem**) ter način plačila (na bančni računa ali plačilo po povzetju*).  Za oddajo naročila je potrebno potrditi, da sprejemate Splošne pogoje poslovanja. Tu dokončno potrdite nakup s klikom na »ZAKLJUČI NAKUP«. S klikom na gumb “ZAKLJUČI NAKUP” se strinjate, da oddajate “naročilo z obveznostjo plačila” in s tem sprejemate splošne pogoje poslovanja.
  6. Plačilna sredstva*:
Po povzetju: Plačilo storitev opravite ob prevzemu izbranih izdelkov z gotovino. Dodatno v primeru plačila odkupnine po povzetju Pošta Slovenije zaračuna vplačilo obrazca UPN oz. stroške nakazila v višini 1,07% vrednosti odkupnine oz. najmanj 1,05€. Ta strošek ni zajet v vrednost naročila in/ali strošku dostave.
Po predračunu: Plačilo računa prek spletne banke ali prek banke. Če izberete plačilo po predračunu, sistem spletne trgovine poda vse informacije in navodila za izvedbo plačila. Po prejetju plačila, sistem izda račun in naročeni izdelek pošljemo na določeni naslov.
** pri osebnem prevzemu v poslovalnici, je mogoče plačilo z plačilnimi karticami Maestro, Mastercard ali Visa.
7.Potrdilo o naročilu
Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrdilo o naročilu, izdelke pa bomo skupaj z računom in garancijsko izjavo dostavili na izbrane naslove. Če želite dodatne informacije v zvezi s svojim nakupom, se sklicujte na referenčno številko naročila, ki jo najdete v prejetem potrdilu o naročilu.
8.Preklic naročila
Pred oddajo naročila še enkrat preverite vse podatke. Če ste s prikazanim zadovoljni, kliknite na gumb »Zaključi nakup«. Svoje naročilo lahko prekličete, dokler blago ni bilo odpremljeno, s klicem v naše podjetje, z e-poštnim obvestilom ali da nas osebno obiščete.
V primeru preklica naročila, vam bomo predhodno nakazano kupnino vrnili na vaš TRR.
Dostava
Naročeno blago vam bo dostavilo podjetje CityExpress d.o.o. Vsa naročila, oddana ob delavnikih do 13. ure, bodo odpremljena najkasneje naslednji delovni dan. Čas za prenos in dostavo pošiljke je 5 dni (dan oddaje + pet dni). Če naslovnik ob obisku pismonoše ni bil dosegljiv, lahko na podlagi prejetega obvestila pošiljko prevzame na pristojni pošti še osem koledarskih dni. Po tem roku se pošiljka vrne pošiljatelju. Blaga ni možno naročiti na naslov »poštno ležeče«, dostava pa je omejena na ozemlje Republike Slovenije.
Ponudnik si bo prizadeval, da bo kupec prejel pošiljko v čim krajšem času. Po oddaji vašega naročila boste po elektronski pošti prejeli potrditev naročila s seznamom naročenega blaga. V potrditvi naročila bosta navedena tudi telefonska številka in naslov elektronske pošte, na katera se lahko obrnete, če boste imeli kakršna koli vprašanja v zvezi z vašim naročilom. Ta dokument bo vseboval tudi številko vašega naročila, ki jo lahko uporabite pri stiku z našim podjetjem.
Stroški dostave
Po posredovanju vašega naročila se ceni prištejejo stroški pošiljanja blaga, ki glede na težo, količino ali vrednost vašega naročila ne presegajo zneska 5 EUR.
Plačilna sredstva
Po povzetju: Plačilo storitev opravite ob prevzemu izbranih izdelkov z gotovino. Dodatno v primeru plačila odkupnine po povzetju Pošta Slovenije zaračuna vplačilo obrazca UPN oz. stroške nakazila v višini 1,07% vrednosti odkupnine oz. najmanj 1,05€. Ta strošek ni zajet v vrednost naročila in/ali strošku dostave.
Po predračunu: Plačilo računa preko spletne banke ali preko banke. Če izberete plačilo po predračunu, sistem spletne trgovine poda vse informacije in navodila za izvedbo plačila. Po prejetju plačila, vam bomo izdali račun in naročeni izdelek poslali na določeni naslov.
Plačilo z bančnimi karticami in gotovino je možno samo v naši poslovni enoti, na naslovu KRON IT, d.o.o., Zagrebška cesta 44, 2000 Maribor.
Pritožbeni postopki
V primeru težav se kupec s ponudnikom lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@kron.si ali pa po klasični pošti.
Ponudnik se zavezuje, da bo pritožben postopek vodil resno in korektno, ter da se bo (v primeru upravičenosti pritožbe kupca) nemudoma odzval v skladu s temi splošnimi pogoji in izpolnil svoje obveznosti, ki jih po teh določilih ima do kupca oziroma naročnika. V primeru zahtevka uporabnika, ki se nanaša na jamčevanje iz naslova napake na blagu oziroma garancije, je uporabnik dolžan priložiti tudi blago v originalni embalaži z vso pripadajočo dokumentacijo. Reševanje pritožb, pripomb in zahtevkov poteka v skladu z določili veljavne zakonodaje.
Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake
Ponudnik se zavezuje, da bo naročniku izročil blago v skladu s predstavitvenim materialom ter pogodbo in odgovarjal za stvarne napake svoje izpolnitve.
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov je napaka stvarna:
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Tako garancija kot stvarna napaka sta urejeni v dveh zakonih, in sicer v Obligacijskem zakoniku (v nadaljevanju OZ) in Zakonu o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot). Slednji ureja samo pravna oziroma pogodbena razmerja, v katerih kot ena izmed strank nastopa kupec kot fizična oseba brez dejavnosti, tj. potrošnik. Uporabljajo se določbe Obligacijskega zakonika, razen če ZVPot ne določa drugače.
Uveljavljanje pravic potrošnika z naslova stvarne napake
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik ponudniku sporoči osebno, o čemer mu ponudnik mora izdati potrdilo. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 2 letih od nakupa, pri rabljeni stvari pa po 1 letu od nakupa.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:
  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode. Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake – takšno pogodbeno določilo je nično.
Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva nakupa, pri rabljeni stvari pa po 1 letu od nakupa,ko je o stvarni napaki obvestil ponudnika.
Obveznosti ponudnika v primeru stvarne napake
Če obstoj napake na določenem produktu ponudnika oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.
Podjetje mora pisno odgovoriti naročniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na produktih oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporna.
Sklenitev, trajanje in prenehanje pogodbe
Za naročilo blaga ali storitev in sklenjeno pogodbo se šteje oddano naročilo in nakup oziroma plačilo posameznega izdelka ali storitve. Naročnik oziroma stranka se z nakupom strinja in soglaša s temi Splošnimi pogoji poslovanja.
Slike, vsebovane v ponudbi ter v drugih ponudnikovih gradivih, vključno s spletnim mestom, so simbolične in se stranke nanje v nobenem primeru ne morejo sklicevati ali na njihovi podlagi karkoli terjati od ponudnika.
Pogodbeni stranki lahko kadarkoli in brez odpovednega roka s pisnim obvestilom drugi stranki odstopita od pogodbe, če nasprotna stranka, tudi po predhodnem opozorilu, krši določila te pogodbe ali drugi stranki povzroča škodo.
Odstop od pogodbe
SKLICUJEMO se na 43.č in 43.d člen ZVPot, ki jih lahko v celoti preberete tukaj:
Če z blagom niste zadovoljni, lahko v 14 dneh od dobave blaga, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev pisno sporočite ponudniku, da odstopate od pogodbe, in sicer:
  • pri nakupu prek spletne trgovine na e-naslov info@kron.si,
  • pri ostalih načinih nakupa: pisno na poštni naslov, e-naslov ali osebno v poslovalnici.
Stroške vračila blaga plača kupec. Blago morate vrniti nepoškodovano in neuporabljano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži po pošti ali osebno na naslov:
KRON IT, D.O.O.,
Zagrebška cesta 44
2000 Maribor
Priložena mora biti kopija dokumenta, ki dokazuje istovetnost blaga in kupca tega blaga, ki je bil priložen dobavi tega blaga.
KRON IT, D.O.O. kupcu vrne vsa opravljena plačila v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 14 dni od prejetja sporočila o odstopu pogodbe. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti blaga posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Podjetje zadržuje pravico do zmanjšanega vračila v primeru vračila poškodovanega izdelka ali zavrnitev zahtevka.
Obrazec za odstop od pogodbe zatevajte na email naslovu: info@kron.si
Obrazci
Obrazec za reklamacijo  in za pošiljanje v servis zahtevajte na email naslovu: info@kron.si
Varnost nakupov
KRON IT, D.O.O., ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik za prenose vseh osebnih podatkov uporabnika uporablja tehnologijo SSL, ki skrbi za kodiranje vseh informacij, poslanih z naročili. Da ste na kanalu SSL,  je razvidno v brskalniku.
Sklepanje in arhiviranje pogodb
Pogodba je sklenjena, ko se kupcu po oddaji naročila po elektronski pošti posreduje potrditev naročila s seznamom naročenega blaga. Pogodbo je možno sklepati v slovenskem jeziku. Pogodba bo shranjena v pisni obliki na sedežu družbe. Na željo kupca je omogočen dostop do nje na sedežu družbe.
Možnost izvensodnega reševanja sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. KRON IT, D.O.O.., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ter Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov.
 Kodeks ravnanja in vrednote
S kodeksom ravnanja dajemo vzgled vsem slovenskim podjetjem. Od poslovnih partnerjev pričakujemo, da bodo v našem medsebojnem odnosu spoštovali podobna načela in standarde. Kodeks podjetja Inservio je nabor pravil, standardov, obnašanja in pričakovanih ravnanj. Določa, kako v podjetju delujemo, ter nas usmerja vedno in povsod. Kodeks je prilagojen času, ki ga živimo. Njegov namen ni prepovedovati in sankcionirati, temveč predlagati in svetovati. Služi kot pripomoček pri vsakodnevnem ravnanju in zaposlenim pomaga, da se izognejo situacijam, ko bi kršili zakonodajo, povzročili škodo podjetju ali drugače škodili njegovemu ugledu.
Vrednote podjetja:
– Spoštovanje
– Zaupanje
– Odličnost
– Strokovnost
– Ustvarjalnost
– Odzivnost
– Srčnost.
Poslovna načela:
– Uspešnost
– Trajnostni razvoj
– Poštenost
– Etika
– Pripadnost.
  1. Zaposleni v podjetju, kot tudi zunanji izvajalci, zagotavljamo ustvarjalnost in dogovarjanje za doseganje skupnih ciljev ter tako omogočamo uspešnost našega podjetja.2. Zavzemamo se za poštene medsebojne odnose.3. Pohvalimo dobro opravljeno delo in podajamo konstruktivno kritiko.4. Skrbimo za pridobitev znanja, se izobražujemo, obiskujemo za nas pomembne sejme.5. Zaposleni v našem podjetju se medsebojno spoštujemo.
 

Pomoč

Za dodatne informacije v zvezi z našo spletno trgovino ali v primeru reklamacij, se lahko obrnete na:

KRON IT, D.O.O.

Vrtna Ulica 6, 9000 Murska Sobota

PE Maribor: Zagrebška cesta 44, 2000 Maribor

Telefon: 030 685 808

e-mail: info@kron.si

Kontaktni podatki:
T : 030 685 808
E : info@kron.si

Določila o splošnih pogojih poslovanja so bila nazadnje spremenjena 01.12.2015.