? Za popravilo nas kontaktiraj: 
(030) 685 - 808 / info@kron.si
?  Za popravilo nas kontaktiraj: (030) 685 - 808 / info@kron.si

Kako lahko na enostaven in hiter način popraviš katerikoli izdelek bele tehnike…

Kako lahko na 
enostaven in hiter
 način popraviš
katerikoli izdelek bele tehnike…

(Brez, da na popravilo čakaš celo večnost ali pa ga po nepotrebnem preplačaš...)

(Brez, da na popravilo čakaš celo večnost ali pa ga po nepotrebnem preplačaš...)

Ali imaš doma pokvarjen hladilnik, pomivalni stroj ali pa zamrzovalnik?

Mogoče ti ne dela pečica, sušilni stroj ali pa kakšen drug izdelek bele tehnike?

Ne glede na to, kaj od bele tehnike ti povzroča sive lase, imam zate enostavno rešitev, ki te bo verjetno razveselila...

Še preden prideva do tja, pa naj se ti na hitro predstavim...

Moje ime je Uroš Vogrinec in sem vodja podjetja Kron, ki ima za sabo že 30 letno tradicijo popravljanja vseh možnih tehničnih aparatov.

V vseh teh letih smo popravili že na stotine kosov bele tehnike in prav zato je pri nas to že rutinska operacija.

Ko pride do popravila bele tehnike, smo videli 

(in uspešno popravili) že dobesedno vse...

Ko pride do popravila 

bele tehnike, 

smo videli 

(in uspešno popravili) 

že dobesedno vse...

  • Hladilnike
  • Zamrzovalnike
  • Sušilne stroje
  • Pralne stroje
  • Pečice
  • Male gospodinjske aparate
  • Pomivalne stroje
  • In ostale stvari, ki spadajo pod belo tehniko.
  • Hladilnike
  • Zamrzovalnike
  • Sušilne stroje
  • Pralne stroje
  • Pečice
  • Male gospodinjske aparate
  • Pomivalne stroje
  • In ostale stvari, ki spadajo pod belo tehniko.

Tvoj aparat bele tehnike bo 

v dobrih rokah, ne glede na znamko…

Tvoj aparat bele tehnike 

bo v dobrih rokah,

ne glede na znamko…

Če pa je tvoj aparat zavarovan

pri kateri izmed spodnjih zavarovalnic, 

pa je tvoja sreča še toliko večja…

Če pa je tvoj aparat zavarovan pri kateri 
izmed spodnjih zavarovalnic, pa je tvoja sreča 
še toliko večja…

Smo namreč njihov pooblaščeni servis, kar pomeni, da ti vse nastale stroške krije zavarovalnica.

Ker pa z njimi sodelujemo na dnevni bazi, smo uspeli proces izboljšati do potankosti in tako lahko zadevo urediš brez kupov papirja.

Oglej si še nekaj mnenj naših strank...

Oglej si še nekaj mnenj naših strank...

Nad čem so naše stranke tako navdušene?

Nad čem so naše stranke 

tako navdušene?

Po izkušnjah, stranke pri nas najbolj cenijo 4 stvari: 

  • Hitro popravilo (tako, da ti ne bo potrebno čakati tedne in tedne, kot bi to morda moral pri katerem izmed naših konkurentov)
  • Ugodna cena (pravzaprav te nizka cena zna dobesedno šokirati)
  • Vstavljamo zgolj in samo originalne rezervne dele (kar pomeni, da v svojem telefonu ne boš dobih nekih cenenih izdelkov, ki se ti bodo pokvarili čez pol leta) 
  • Profesionalen odnos (želimo, da si kot stranka popolnoma zadovoljen oziroma zadovoljna)

Čeprav bi bilo že to dovolj, pa sem zate šel še korak dlje... 

Čeprav bi bilo že to dovolj, pa sem zate šel še korak dlje... 

V primeru, da imaš aparat v garanciji ali pa je zavarovan pri katerikoli zavarovalnici, imaš na voljo brezplačen prevzem in dostavo aparata po celi Sloveniji.

V kolikor pa tvoj aparat ni zavarovan ali v garanciji...

V kolikor pa tvoj aparat ni zavarovan ali v garanciji...

Potem pa ga lahko vseeno osebno pripelješ na naslov Zagrebška cesta 44 v Mariboru ob delovnem času med ponedeljkom in petkom od 8:00 do 16:00, ali pa ga na ta naslov pošlješ po pošti.

Naša “NORA“ 12-mesečna garancija…

Naša “NORA“ 12-mesečna garancija…

Ker smo tako prepričani, da delamo dobro, smo ti omogočili tudi 12-mesečno garancijo.

Z drugimi besedami…

V kolikor bi se pri tvoji napravi pojavile kakršnekoli tehnične težave (s tem kar smo popravili), jo brez kakršnihkoli vprašanj in dodatnih stroškov vzamemo nazaj ter popravimo.

*Seveda, če ti popravimo pralni stroj, ti pa potem skačeš po njemu in ga razbiješ, potem ta garancija žal ne velja.

Do popravljenega aparata v 3 korakih...

  • Preprosto pokličeš na telefonsko številko (030) 685-808, poveš svojo težavo in se dogovoriš glede vseh podrobnosti.  


    *Če pri takšnih zadevah raje izpolniš obrazec preko spleta, pa lahko to brez problema narediš s klikom TUKAJ.
  • Ko aparat prispe v roke strokovnjaka, le ta naredi diagnostiko in te obvesti o stroških. (Če imaš svoj kos bele tehnike v garanciji ali pa zavarovanega pri zavarovalnici, potem je popravilo zate seveda brezplačno.)
  • Aparat popravimo v dogovorjenem roku in te obvestimo, ko je zadeva končana. 


Če želiš, da popravimo tvoj aparat,

izpolni spodnji obrazec...

Če želiš, da popravimo 

tvoj telefon, izpolni

spodnji obrazec...

*Ko izpolniš vse podatke in klikneš gumb pošlji, te v najkrajšem možnem času pokličemo in se dogovorimo za prevzem tvojega telefona.

Najpogostejša vprašanja in odgovori...

Najpogostejša vprašanja 

in odgovori...

1... Kako dolgo bo trajalo popravilo?

Popravilo je načeloma končano v 24 urah – če je rezervni del na zalogi.

V vsakem primeru te o trajanju popravila obveščamo sproti. 

 

2... Bodo iz moje naprave izbrisani vsi podatki?

Tvojih podatkov se ne dotikamo. Prav to je razlog, da jih tudi ne brišemo – razen če gre za okvaro pomnilniškega medija, pri katerem do podatkov ni mogoče več dostopati.

3... Katere rezervne dele uporabljate za popravila?

Za popravila vedno uporabljamo samo originalne OEM nadomestne dele. Samo ti zadostijo res najstrožjim kakovostnim standardom.

4... Sam sem poizkusil popraviti napravo pa mi ni uspelo. Se lahko oglasim pri vas?

Brez težav se oglasi pri nas na naslovu Zagrebška cesta 44 v Mariboru od ponedeljka do petka med 8:00 in 16:00 ali nas pokliči na 030 685 808, da se dogovorimo za prevzem naprave.

 

5... Kaj pa če ne vem, kaj je narobe z mojo napravo?

Nobenega problema. Pri nas naredimo celotno diagnostiko naprave in še pred popravilom javimo morebitne stroške s popravljanjem.

6... Kaj pa če so stroški preveliki in se ne odločim za popravilo naprave?

Na željo stranke se naprava pred popravilom pregleda in sporoči strošek diagnostike.

Strošek diagnostike je 18eur z ddv, če stranka naprave po diagnostiki popravi, tega stroška ne plača.

 

7... Kaj naj priložim k napravi?

Načeloma potrebujemo samo tvojo napravo, njen napajalnik in tvoje podatke. V primeru, da bi potrebovali več te seveda kontaktiramo.

8... Kako je z geslom na napravi? Ga potrebujete?

Priporočljivo je, da pred pošiljanjem geslo odstraniš. V primeru, da nam dostopa ne omogočiš je napravo praktično nemogoče stestirati v potankost.

9... Naprava je bila v stiku s tekočino. Kako naprej?

Naprave nikakor in nikoli ne vklopi. Čimprej se oglasi pri nas in napravo zavij v papirnato brisačo. V kolikor obisk ni možen napravo najprej posuši, nas pokliči na 030 685 808 in dogovorili se bomo za prevzem.

 

Še nekaj mnenj naših zadovoljnih strank...

Še nekaj mnenj naših zadovoljnih strank...


© 2020 Kron IT, d.o.o. I Vse pravice pridržane I Zagrebška cesta 44, 2000 Maribor I Tel: 030 685 808 I email: info@kron.si

Insert Content Template or Symbol