
Kako lahko kar se da hitro popraviš svojo elektronsko napravo...
Kako lahko kar se da hitro popraviš svojo elektronsko napravo...
(brez da popravilo po nepotrebnem preplačaš…)
(brez da popravilo po nepotrebnem preplačaš…)
Ah ja - te elektronske naprave...
Ko jih še nismo imeli, je življenje potekalo povsem normalno.
Sedaj pa ko jih imamo...
Si življenja brez njih enostavno ne znamo predstavljati.
In čeprav so nam elektronske naprave velikokrat "najboljši prijatelj", se to lahko spremeni v trenutku.
Ko pride do kakšnih okvar ali poškodb se celotna zadeva kmalu prelevi v pravo nočno moro.
Takrat pa nastopi dilema - ali celotno napravo vreči v koš, ali pa investirati v njeno popravilo?
Hej!
Moje ime je Uroš Vogrinec in sem vodja podjetja Kron, ki ima za sabo že 30 letno tradicijo popravljanja vseh možnih tehničnih aparatov.
V vseh teh letih smo popravljali že igralne konzole, audio recorderje, belo tehniko, telefone, računalnike in tudi televizije…


Ko pride do popravila elektronske naprave, smo videli
(in uspešno popravili) že dobesedno vsako možno napravo …
Ko pride do popravila
elektronske naprave, smo
videli (in uspešno rešili)
že dobesedno vsako
možno situacijo…


Tvoja elektronska naprava bo
v dobrih rokah, ne glede na znamko…
Tvoja elektronska naprava bo v dobrih rokah, ne glede na znamko…
(Popravljamo namreč elektronske naprave, ne glede na znamko…)
(Popravljamo namreč elektronske naprave,
ne glede na znamko…)


Če je tvoja elektronska naprava zavarovana
pri kateri izmed spodnjih zavarovalnic,
pa je tvoja sreča še toliko večja…
Če je tvoja elektronska
naprava zavarovana pri
kateri izmed spodnjih
zavarovalnic, pa je tvoja
sreča še toliko večja…


Smo namreč njihov pooblaščeni servis, kar pomeni, da ti vse nastale stroške krije zavarovalnica.
Ker pa z njimi sodelujemo na dnevni bazi, smo uspeli proces izboljšati do potankosti in tako lahko zadevo urediš brez kupov papirja.
Oglej si samo nekaj mnenj od naših zadovoljnih strank...
Oglej si samo nekaj mnenj od naših zadovoljnih strank...






Nad čem so naše stranke tako navdušene?
Nad čem so naše stranke
tako navdušene?
Po izkušnjah, stranke pri nas najbolj cenijo 4 stvari:
Čeprav bi bilo že to dovolj, pa sem zate
šel še korak dlje…
Čeprav bi bilo že to dovolj, pa sem zate šel še korak dlje…

V primeru, da imaš elektronsko napravo v garanciji ali pa je zavarovana pri katerikoli zavarovalnici, imaš na voljo brezplačen prevzem in dostavo aparata po celi Sloveniji.
V kolikor pa tvoja naprava ni zavarovana
ali v garanciji…
V kolikor pa tvoja naprava
ni zavarovana ali
v garanciji…
Potem pa jo lahko vseeno osebno pripelješ na naslov Zagrebška cesta 44 v Mariboru ob delovnem času med ponedeljkom in petkom od 8:00 do 16:00, ali pa jo na ta naslov pošlješ po pošti.
Naša “NORA“ 12-mesečna garancija…
Naša “NORA“ 12-mesečna garancija…

Ker smo tako prepričani, da delamo dobro, smo ti omogočili tudi 12-mesečno garancijo.
Z drugimi besedami…
V kolikor bi se pri tvoji napravi pojavile kakršnekoli tehnične težave (s tem kar smo popravili), jo brez kakršnihkoli vprašanj in dodatnih stroškov vzamemo nazaj ter popravimo.
*Seveda, če ti popravimo steklo na telefonu in to steklo čez 6 mesecev ponovno poči zaradi šlamparije, potem ta garancija žal ne velja.
Do popravljene naprave v 3 korakih...

Do popravljene naprave
v 3 korakih...

Če želiš, da popravimo tvojo elektronsko napravo,
izpolni spodnji obrazec...
Če želiš, da popravimo
tvojo elektronsko napravo,
izpolni spodnji obrazec...
*Ko izpolniš vse podatke in klikneš gumb pošlji, te v najkrajšem možnem času pokličemo in se dogovorimo za prevzem tvoje naprave.
Najpogostejša vprašanja in odgovori?
Najpogostejša vprašanja
in odgovori?
Popravilo je načeloma končano v 24 urah – če je rezervni del na zalogi.
V vsakem primeru te o trajanju popravila obveščamo sproti.
Tvojih podatkov se ne dotikamo. Prav to je razlog, da jih tudi ne brišemo – razen če gre za okvaro pomnilniškega medija, pri katerem do podatkov ni mogoče več dostopati.
Za popravila vedno uporabljamo samo originalne OEM nadomestne dele. Samo ti zadostijo res najstrožjim kakovostnim standardom.
Brez težav se oglasi pri nas na naslovu Zagrebška cesta 44 v Mariboru od ponedeljka do petka med 8:00 in 16:00 ali nas pokliči na 030 685 808, da se dogovorimo za prevzem naprave.
Nobenega problema. Pri nas naredimo celotno diagnostiko naprave in še pred popravilom javimo morebitne stroške s popravljanjem.
Na željo stranke se naprava pred popravilom pregleda in sporoči strošek diagnostike.
Strošek diagnostike je 18eur z ddv, če stranka naprave po diagnostiki popravi, tega stroška ne plača.
Načeloma potrebujemo samo tvojo napravo, njen napajalnik in tvoje podatke. V primeru, da bi potrebovali več te seveda kontaktiramo.
Priporočljivo je, da pred pošiljanjem geslo odstraniš. V primeru, da nam dostopa ne omogočiš je napravo praktično nemogoče stestirati v potankost.
Ne, tvoje SIM kartice ne potrebujemo. Teste opravljamo z našimi.
Naprave nikakor in nikoli ne vklopi. Čimprej se oglasi pri nas in napravo zavij v papirnato brisačo. V kolikor obisk ni možen napravo najprej posuši, nas pokliči na 030 685 808 in dogovorili se bomo za prevzem.
Še nekaj mnenj od naših zadovoljnih strank...
Še nekaj mnenj od naših zadovoljnih strank...






© 2020 Kron IT, d.o.o. I Vse pravice pridržane I Zagrebška cesta 44, 2000 Maribor I Tel: 030 685 808 I email: info@kron.si