? Za popravilo pokliči na: 
(030) 685 - 808
?  Za popravilo pokliči na: (030) 685 - 808

Kako lahko kar se da hitro popraviš svojo elektronsko napravo...

Kako lahko kar se da hitro popraviš svojo elektronsko napravo...

(brez da popravilo po nepotrebnem preplačaš…) 

(brez da popravilo po nepotrebnem preplačaš…) 

Ah ja - te elektronske naprave...

Ko jih še nismo imeli, je življenje potekalo povsem normalno. 

Sedaj pa ko jih imamo...

Si življenja brez njih enostavno ne znamo predstavljati. 

In čeprav so nam elektronske naprave velikokrat "najboljši prijatelj", se to lahko spremeni v trenutku.

Ko pride do kakšnih okvar ali poškodb se celotna zadeva kmalu prelevi v pravo nočno moro.

Takrat pa nastopi dilema - ali celotno napravo vreči v koš, ali pa investirati v njeno popravilo?


Hej! 

Moje ime je Uroš Vogrinec in sem vodja podjetja Kron, ki ima za sabo že 30 letno tradicijo popravljanja vseh možnih tehničnih aparatov.

V vseh teh letih smo popravljali že igralne konzole, audio recorderje, belo tehniko, telefone, računalnike in tudi televizije…

Ko pride do popravila elektronske naprave, smo videli 

(in uspešno popravili) že dobesedno vsako možno napravo …

Ko pride do popravila

elektronske naprave, smo 

videli (in uspešno rešili) 

že dobesedno vsako

možno situacijo…

  • Telefone
  • Računalnike
  • Televizije
  • Igralne konzole
  • Avdio in video
  • Hladilnike in zmrzovalne skrinje
  • Pečice
  • Pomivalne in pralne stroje
  • Sušilne stroje
  • Ter vse ostale elektronske narave
  • Telefone
  • Računalnike
  • Televizije
  • Igralne konzole
  • Avdio in video
  • Hladilnike in zmrzovalne skrinje
  • Pečice
  • Pomivalne in pralne stroje
  • Sušilne stroje
  • Ter vse ostale elektronske narave

Tvoja elektronska naprava bo

v dobrih rokah, ne glede na znamko…

Tvoja elektronska naprava bo v dobrih rokahne glede na znamko…

(Popravljamo namreč elektronske naprave, ne glede na znamko…) 

(Popravljamo namreč elektronske naprave,

ne glede na znamko…) 

Če je tvoja elektronska naprava zavarovana

pri kateri izmed spodnjih zavarovalnic, 

pa je tvoja sreča še toliko večja…

Če je tvoja elektronska

naprava zavarovana pri 

kateri izmed spodnjih

zavarovalnic, pa je tvoja

sreča še toliko večja…

Smo namreč njihov pooblaščeni servis, kar pomeni, da ti vse nastale stroške krije zavarovalnica.

Ker pa z njimi sodelujemo na dnevni bazi, smo uspeli proces izboljšati do potankosti in tako lahko zadevo urediš brez kupov papirja.

Oglej si samo nekaj mnenj od naših zadovoljnih strank...

Oglej si samo nekaj mnenj od naših zadovoljnih strank...

Nad čem so naše stranke tako navdušene?

Nad čem so naše stranke 

tako navdušene?

Po izkušnjah, stranke pri nas najbolj cenijo 4 stvari: 

  • Hitro popravilo (tako, da ti ne bo potrebno čakati tedne in tedne, kot bi to morda moral pri katerem izmed naših konkurentov)
  • Ugodna cena (pravzaprav te nizka cena zna dobesedno šokirati)
  • Vstavljamo zgolj in samo originalne rezervne dele (kar pomeni, da v svoji elektronski napravi ne boš dobih nekih cenenih izdelkov, ki se ti bodo pokvarili čez pol leta)
  • Profesionalen odnos (želimo, da si kot stranka popolnoma zadovoljen oziroma zadovoljna)

Čeprav bi bilo že to dovolj, pa sem zate

šel še korak dlje… 

Čeprav bi bilo že to dovolj, pa sem zate šel še korak dlje…

V primeru, da imaš elektronsko napravo v garanciji ali pa je zavarovana pri katerikoli zavarovalnici, imaš na voljo brezplačen prevzem in dostavo aparata po celi Sloveniji.

V kolikor pa tvoja naprava ni zavarovana

ali v garanciji…

V kolikor pa tvoja naprava

ni zavarovana ali

v garanciji…

Potem pa jo lahko vseeno osebno pripelješ na naslov Zagrebška cesta 44 v Mariboru ob delovnem času med ponedeljkom in petkom od 8:00 do 16:00, ali pa jo na ta naslov pošlješ po pošti.

Naša “NORA“ 12-mesečna garancija…

Naša “NORA“ 12-mesečna garancija…

Ker smo tako prepričani, da delamo dobro, smo ti omogočili tudi 12-mesečno garancijo.

Z drugimi besedami…

V kolikor bi se pri tvoji napravi pojavile kakršnekoli tehnične težave (s tem kar smo popravili), jo brez kakršnihkoli vprašanj in dodatnih stroškov vzamemo nazaj ter popravimo.

*Seveda, če ti popravimo steklo na telefonu in to steklo čez 6 mesecev ponovno poči zaradi šlamparije, potem ta garancija žal ne velja.

Do popravljene naprave v 3 korakih...

  • Preprosto pokličeš na telefonsko številko (030) 685-808, poveš svojo težavo in se dogovoriš glede vseh podrobnosti.  


    *Če pri takšnih zadevah raje izpolniš obrazec preko spleta, pa lahko to brez problema narediš s klikom TUKAJ.
  • Ko naprava prispe v roke strokovnjaka, le ta naredi diagnostiko in te obvesti o stroških. (Če imaš napravo v garanciji ali pa zavarovano pri zavarovalnici, potem je popravilo zate seveda brezplačno.)
  • Napravo popravimo v dogovorjenem roku in te obvestimo, ko je zadeva končana. 


Do popravljene naprave

v 3 korakih...

  • Preprosto pokličeš na telefonsko številko (030) 685-808, poveš svojo težavo in se dogovoriš glede vseh podrobnosti.  


    *Če pri takšnih zadevah raje izpolniš obrazec preko spleta, pa lahko to brez problema narediš s klikom TUKAJ.
  • Ko naprava prispe v roke strokovnjaka, le ta naredi diagnostiko in te obvesti o stroških. (Če imaš napravo v garanciji ali pa zavarovano pri zavarovalnici, potem je popravilo zate seveda brezplačno.)
  • Napravo popravimo v dogovorjenem roku in te obvestimo, ko je zadeva končana. 


Če želiš, da popravimo tvojo elektronsko napravo,

izpolni spodnji obrazec...

Če želiš, da popravimo 

tvojo elektronsko napravo,

izpolni spodnji obrazec...

*Ko izpolniš vse podatke in klikneš gumb pošlji, te v najkrajšem možnem času pokličemo in se dogovorimo za prevzem tvoje naprave. 

Najpogostejša vprašanja in odgovori?

Najpogostejša vprašanja 

in odgovori?

1... Kako dolgo bo trajalo popravilo?

Popravilo je načeloma končano v 24 urah – če je rezervni del na zalogi.

V vsakem primeru te o trajanju popravila obveščamo sproti. 

 

2... Bodo iz moje naprave izbrisani vsi podatki?

Tvojih podatkov se ne dotikamo. Prav to je razlog, da jih tudi ne brišemo – razen če gre za okvaro pomnilniškega medija, pri katerem do podatkov ni mogoče več dostopati.

3... Katere rezervne dele uporabljate za popravila?

Za popravila vedno uporabljamo samo originalne OEM nadomestne dele. Samo ti zadostijo res najstrožjim kakovostnim standardom.

4... Sam sem poizkusil popraviti napravo pa mi ni uspelo. Se lahko oglasim pri vas?

Brez težav se oglasi pri nas na naslovu Zagrebška cesta 44 v Mariboru od ponedeljka do petka med 8:00 in 16:00 ali nas pokliči na 030 685 808, da se dogovorimo za prevzem naprave.

 

5... Kaj pa če ne vem, kaj je narobe z mojo napravo?

Nobenega problema. Pri nas naredimo celotno diagnostiko naprave in še pred popravilom javimo morebitne stroške s popravljanjem.

6... Kaj pa če so stroški preveliki in se ne odločim za popravilo naprave?

Na željo stranke se naprava pred popravilom pregleda in sporoči strošek diagnostike.

Strošek diagnostike je 18eur z ddv, če stranka naprave po diagnostiki popravi, tega stroška ne plača.

 

7... Kaj naj priložim k napravi?

Načeloma potrebujemo samo tvojo napravo, njen napajalnik in tvoje podatke. V primeru, da bi potrebovali več te seveda kontaktiramo.

8... Kako je z geslom na napravi? Ga potrebujete?

Priporočljivo je, da pred pošiljanjem geslo odstraniš. V primeru, da nam dostopa ne omogočiš je napravo praktično nemogoče stestirati v potankost.

9... Potrebujete mojo sim kartico?

Ne, tvoje SIM kartice ne potrebujemo. Teste opravljamo z našimi.

10... Naprava je bila v stiku s tekočino. Kako naprej?

Naprave nikakor in nikoli ne vklopi. Čimprej se oglasi pri nas in napravo zavij v papirnato brisačo. V kolikor obisk ni možen napravo najprej posuši, nas pokliči na 030 685 808 in dogovorili se bomo za prevzem.

 

Še nekaj mnenj od naših zadovoljnih strank...

Še nekaj mnenj od naših zadovoljnih strank...


© 2020 Kron IT, d.o.o. I Vse pravice pridržane I Zagrebška cesta 44, 2000 Maribor I Tel: 030 685 808 I email: info@kron.si