? Za popravilo nas kontaktiraj: 
(030) 685 - 808 / info@kron.si
?  Za popravilo nas kontaktiraj: (030) 685 - 808 / info@kron.si

Kako lahko v najkrajšem možnem času popraviš svojo elektronsko napravo...

Kako lahko

najkrajšem možnem 

času popraviš svojo

elektronsko napravo...

(brez da moraš zapustiti prag svojega doma...

(brez da moraš za to zapustiti prag svojega doma…

Ali imaš doma pokvarjeno kakšno elektronsko napravo, a enostavno nimaš ne časa, ne volje, da jo odpelješ na popravilo?

Če je tvoj odgovor JA, potem te bo tale zapis verjetno neizmerno razveselil. 

V njem ti namreč razkrijem, kako lahko v najkrajšem možnem času popraviš svojo napravo, brez da bi ti sploh trebalo oditi od doma. 

Še preden ti zaupam več o vsem skupaj, pa naj se ti na hitro predstavim...

Moje ime je Uroš Vogrinec in sem vodja podjetja Kron, ki ima za sabo že več kot 30 letno tradicijo popravljanja vseh možnih tehničnih aparatov "pod soncem".

V vseh teh letih smo popravljali igralne konzole, audio recorderje, belo tehniko, telefone, računalnike, televizije in še "malo morje" ostalih elektronskih naprav.

Ko pride do popravila elektronske naprave, smo videli 

(in uspešno popravili) že dobesedno vse...

Ko pride do popravila

elektronske naprave, smo 

videli (in uspešno rešili) 

že dobesedno vsako

možno situacijo…

  • Telefone
  • Računalnike
  • Televizije
  • Igralne konzole
  • Avdio in video
  • Hladilnike in zmrzovalne skrinje
  • Pečice
  • Pomivalne in pralne stroje
  • Sušilne stroje
  • Ter številne druge elektronske narave 
  • Telefone
  • Računalnike
  • Televizije
  • Igralne konzole
  • Avdio in video
  • Hladilnike in zmrzovalne skrinje
  • Pečice
  • Pomivalne in pralne stroje
  • Sušilne stroje
  • Ter vse ostale elektronske narave

Tvoja elektronska naprava bo

v dobrih rokah, ne glede na znamko…

Tvoja elektronska naprava

bo v dobrih rokahne glede

na znamko…

(Popravljamo namreč elektronske naprave,

ne glede na znamko…) 

Če je tvoja naprava zavarovana

pri kateri izmed spodnjih zavarovalnic, 

pa je tvoja sreča še toliko večja…

Če je tvoja elektronska

naprava zavarovana pri 

kateri izmed spodnjih

zavarovalnic, pa je tvoja

sreča še toliko večja…

Smo namreč njihov pooblaščeni servis, kar pomeni, da ti vse nastale stroške krije zavarovalnica.

Ker pa z njimi sodelujemo na dnevni bazi, smo uspeli proces izboljšati do potankosti in tako lahko zadevo urediš brez kupov papirja.

Zate smo pripravili nekaj, kar te bo
verjetno "sezulo"...

Zate smo pripravili nekaj, kar te bo verjetno "sezulo"...

Naj razložim...

Zaradi trenutne "Korona" situacije so gibanja več ali manj omejena zgolj na občine, kar pomeni, da veliko ljudi (uradno) sploh ne more priti do servisa.

*Popravilo televizije, računalnika ali telefona namreč žal ne spada med nujne primere, kjer bi bil prehod med občinami dovoljen.

Poleg vsega tega pa so ukrepi iz dneva v dan strožji in zato se večina ljudi raje zadržuje v svojih domovih. 

Točno zato smo se pri Kronu čutili dožne, da nekaj glede tega ukrenemo...

Tako smo v našo ponudbo dodali opcijo, ki smo jo poimenovali kar PPPP.

Po domače...

Pokličeš. Prevzamemo. Popravimo. Pošljemo. 

Ja - prav bereš...

Za popravilo tvojega telefona, računalnika ali katerekoli druge elektronske naprave ti ne bo potrebno niti od doma. 

Postopek popravila tvoje elektronske

naprave je namreč tako preprost, da

lažji skoraj ne bi mogel biti...

  • Korak

    Pokličeš na telefonsko številko 030-685-808 in poveš, katero napravo želiš popraviti ter kdaj in kje jo lahko prevzamemo. Če pa to bereš med  16:00 in 8:00 ali pa v času vikenda med petkom in ponedeljkom, potem pa svojo težavo napiši na mail info@kron.si. 
  • Korak

    Eden izmed naših sodelavcev se bo pripeljal do tvojih vrat in prevzel pokvarjeno televizijo, igralno konzolo ali pa hladilnik, če bo treba.

    *Brez skrbi - ob prevzemu se podpiše tudi ustrezna dokumentacija.
  • Korak

    Tvojo napravo bomo pregledali in ti pred kakršnimkoli servisom sporočili okvirno ceno. Ti se pa nato odločiš, ali nadaljujemo s popravilom, ali ne. 
  • Korak

    Če bo šlo za popravilo kakšne manjše naprave, jo skupaj z varno embalažo dobiš nazaj po pošti. Če pa bo naprava večja, potem pa ti jo seveda pripeljemo osebno.

Postopek popravila tvoje

elektronske naprave je

namreč tako preprost, 

da lažji skoraj ne bi 

mogel biti...

  • Korak

    Pokličeš na telefonsko številko 030-685-808 in poveš, katero napravo želiš popraviti ter kdaj in kje jo lahko prevzamemo. 
  • Korak

    Eden izmed naših sodelavcev se bo pripeljal do tvojih vrat in prevzel pokvarjeno televizijo, igralno konzolo ali pa hladilnik, če bo treba.

    *Brez skrbi - ob prevzemu se podpiše tudi ustrezna dokumentacija.
  • Korak

    Tvojo napravo bomo pregledali in ti pred kakršnimkoli servisom sporočili okvirno ceno. Ti se pa nato odločiš, ali nadaljujemo s popravilom, ali ne. 
  • Korak

    Če bo šlo za popravilo kakšne manjše naprave, jo skupaj z varno embalažo dobiš nazaj po pošti. Če pa bo naprava večja, potem pa ti jo seveda pripeljemo osebno.

Koliko pa stane ta luksuzna ponudba PPPP? 

Koliko pa stane ta luksuzna ponudba PPPP? 

Čeprav bi lahko za tole storitev računali kar zajeten kupček denarja, smo se odločili, da moramo v teh težkih časih stopiti skupaj in se podpirati. 

Zato smo sprejeli odločitev, da te tale dostava & prevzem ne bosta stala niti centa! 

Tako je - 0,00 EUR. 

Vse kar bi bomo zaračunali je zgolj in samo popravilo tvoje elektronske naprave.

Prevzem in dostavo pa ti častimo :)

Super, kajneda?

Ja, se strinjam. 

Čeprav bi bilo že to dovolj, pa sem zate

šel še korak dlje…

Čeprav bi bilo že to dovolj, pa sem zate šel še korak dlje...

Ker smo tako prepričani, da delamo dobro, smo ti omogočili tudi 12-mesečno garancijo.

Z drugimi besedami…

V kolikor bi se pri tvoji napravi pojavile kakršnekoli tehnične težave (s tem kar smo popravili), jo brez kakršnihkoli vprašanj in dodatnih stroškov vzamemo nazaj ter popravimo.

*Seveda, če ti popravimo steklo na telefonu in to steklo čez 6 mesecev ponovno poči zaradi šlamparije, potem ta garancija žal ne velja.

Tole je tvoj naslednji korak...

Tole je tvoj naslednji korak...

Enostavno pokličeš na telefonsko številko 030-685-808 ali pa pišeš na mail info@kron.si.

Našemu svetovalcu poveš, katero napravo želiš popraviti, kje naj jo prevzame in pa kdaj želiš, da jo prevzame. 

Potem napravo samo še pripraviš za prevzem.

In ja - to je v bistvu vsa umetnost :) 

Ko bo naprava popravljena, pa jo ponovno dobiš nazaj na dom.

Lepo bodi,

Uroš Vogrinec, vodja servisa Kron

P.S. Oglej si še nekaj mnenj naših strank...

Najpogostejša vprašanja in odgovori...

Najpogostejša vprašanja 

in odgovori...

1... Kako dolgo bo trajalo popravilo?

Popravilo je načeloma končano v 24 urah – če je rezervni del na zalogi.

V vsakem primeru te o trajanju popravila obveščamo sproti. 

 

2... Bodo iz moje naprave izbrisani vsi podatki?

Tvojih podatkov se ne dotikamo. Prav to je razlog, da jih tudi ne brišemo – razen če gre za okvaro pomnilniškega medija, pri katerem do podatkov ni mogoče več dostopati.

3... Katere rezervne dele uporabljate za popravila?

Za popravila vedno uporabljamo samo originalne OEM nadomestne dele. Samo ti zadostijo res najstrožjim kakovostnim standardom.

4... Sam sem poizkusil popraviti napravo pa mi ni uspelo. Se lahko oglasim pri vas?

Brez težav se oglasi pri nas na naslovu Zagrebška cesta 44 v Mariboru od ponedeljka do petka med 8:00 in 16:00 ali nas pokliči na 030 685 808, da se dogovorimo za prevzem naprave.

 

5... Kaj pa če ne vem, kaj je narobe z mojo napravo?

Nobenega problema. Pri nas naredimo celotno diagnostiko naprave in še pred popravilom javimo morebitne stroške s popravljanjem.

6... Kaj pa če so stroški preveliki in se ne odločim za popravilo naprave?

Na željo stranke se naprava pred popravilom pregleda in sporoči strošek diagnostike.

Strošek diagnostike je 18eur z ddv, če stranka naprave po diagnostiki popravi, tega stroška ne plača.

 

7... Kaj naj priložim k napravi?

Načeloma potrebujemo samo tvojo napravo, njen napajalnik in tvoje podatke. V primeru, da bi potrebovali več te seveda kontaktiramo.

8... Kako je z geslom na napravi? Ga potrebujete?

Priporočljivo je, da pred pošiljanjem geslo odstraniš. V primeru, da nam dostopa ne omogočiš je napravo praktično nemogoče stestirati v potankost.

9... Potrebujete mojo sim kartico?

Ne, tvoje SIM kartice ne potrebujemo. Teste opravljamo z našimi.

10... Naprava je bila v stiku s tekočino. Kako naprej?

Naprave nikakor in nikoli ne vklopi. Čimprej se oglasi pri nas in napravo zavij v papirnato brisačo. V kolikor obisk ni možen napravo najprej posuši, nas pokliči na 030 685 808 in dogovorili se bomo za prevzem.

 

Še nekaj mnenj od naših zadovoljnih strank...

Še nekaj mnenj od naših zadovoljnih strank...


© 2020 Kron IT, d.o.o. I Vse pravice pridržane I Zagrebška cesta 44, 2000 Maribor I Tel: 030 685 808 I email: info@kron.si