? Za popravilo pokliči na: 
?  Za popravilo pokliči na: (030) 685 - 808

Kako lahko v 24-ih urah popraviš 

svoj telefon...

Kako lahko v 24-ih urah popraviš svoj telefon... 

(brez da popravilo po nepotrebnem preplačaš…) 

(brez da popravilo po nepotrebnem preplačaš…) 

Te spravlja ob živce, da tvoj telefon ne dela tako dobro, kot je ob nakupu? 

Morda imaš počen ekran, ki ti povzroča predčasne sive lase? 

Ali pa imaš probleme z baterijo, ki se ti v zadnjem času neverjetno hitro izprazni? 

Ne glede na to, kaj je narobe s tvojim telefonom, si na pravem mestu…

Ne glede na to, kaj je

narobe s tvojim telefonom,

si na pravem mestu…

Danes ti bom namreč razkril, kako lahko svoj telefon zaupaš kvalitetnemu servisu, ki bo tvoj telefon popravil zanesljivo, ti za popravilo ne bo "nabil cene", zadevo opravil hitro in ti na svoje delo ponudil še 12-mesečno garancijo.

Še preden prideva do tja, pa naj se ti na hitro predstavim...

Moje ime je Uroš Vogrinec in sem vodja podjetja Kron, ki ima za sabo že 30 letno tradicijo popravljanja vseh možnih tehničnih aparatov. 

Prav popravilo mobilnih telefonov pa predstavlja velik del našega posla in ravno zato je to… na nek način… že “rutinska operacija”, ki jo obvladamo v nulo.

Ko pride do popravila telefonov, smo videli 

(in uspešno rešili) že dobesedno vsako možno situacijo…

Ko pride do popravila telefonov, smo videli (in uspešno rešili) že dobesedno vsako možno situacijo…

  • Menjava baterije
  • Menjava LCD ekrana
  • Menjava stekla
  • Menjava tipk za glasnost
  • Menjava USB priključkov
  • Nadgradnja programske opreme
  • Menjava baterije
  • Menjava LCD ekrana
  • Menjava stekla
  • Menjava tipk za glasnost
  • Menjava USB priključkov
  • Nadgradnja programske opreme
  • Odprava programskih napak
  • Ponovna namestitev programske opreme
  • Popravilo aparatov po stiku s tekočino
  • Popravilo ali menjavo ohišij
  • Reševanje podatkov
  • Odprava programskih napak
  • Ponovna namestitev programske opreme
  • Popravilo aparatov po stiku s tekočino
  • Popravilo ali menjavo ohišij
  • Reševanje podatkov

Tvoj telefon bo v dobrih rokah,

ne glede na znamko…

Tvoj telefon bo v dobrih rokahne glede na znamko…

(Popravljamo namreč skoraj vse telefone, ki so ugledali luč sveta…) 

(Popravljamo namreč skoraj vse telefone, ki

so ugledali luč sveta…) 

Kaj pa vedno posebni Apple?

Kaj pa vedno posebni Apple?

Naš servis Kron se lahko pohvali tudi kot Applov prvi certificiran izvengarancijski servis za vse njihove naprave.

To pomeni, da imamo dostop do Applovih originalnih rezervnih delov.

Do sedaj, so ta privilegij imeli samo aplovi garancijski servisi, mi pa smo prvi, ki lahko to počnemo za vse Applove naprave izven garancije.

Če je tvoj telefon zavarovan 

pri kateri izmed spodnjih zavarovalnic, 

pa je tvoja sreča še toliko večja…

Če je tvoj telefon

zavarovan pri kateri izmed 

spodnjih zavarovalnic, pa je 

tvoja sreča še toliko večja…

Smo namreč njihov pooblaščeni servis, kar pomeni, da ti vse nastale stroške krije zavarovalnica. 

Ker pa z njimi sodelujemo na dnevni bazi, smo uspeli proces izboljšati do potankosti in tako lahko zadevo urediš brez kupov papirja. 

Oglej si samo nekaj mnenj od naših zadovoljnih strank...

Oglej si samo nekaj mnenj od naših zadovoljnih strank...

Nad čem so naše stranke tako navdušene?

Nad čem so naše stranke 

tako navdušene?

Po izkušnjah, stranke pri nas najbolj cenijo 4 stvari: 

  • Hitro popravilo (tako, da ti ne bo potrebno čakati tedne in tedne, kot bi to morda moral pri katerem izmed naših konkurentov)
  • Ugodna cena (pravzaprav te nizka cena zna dobesedno šokirati)
  • Vstavljamo zgolj in samo originalne rezervne dele (kar pomeni, da v svojem telefonu ne boš dobih nekih cenenih izdelkov, ki se ti bodo pokvarili čez pol leta) 
  • Profesionalen odnos (želimo, da si kot stranka popolnoma zadovoljen oziroma zadovoljna)

Čeprav bi bilo že to dovolj, pa sem zate

šel še korak dlje…

Čeprav bi bilo že to dovolj, pa sem zate šel še korak dlje… 

V primeru, da imaš telefon v garanciji ali pa je zavarovan pri katerikoli zavarovalnici, imaš na voljo brezplačen prevzem in dostavo aparata po celi Sloveniji.

V kolikor pa tvoj telefon ni zavarovan

ali v garanciji…

V kolikor pa tvoj telefon

ni zavarovan ali v garanciji…

Potem pa ga lahko vseeno osebno pripelješ na naslov Zagrebška cesta 44 v Mariboru ali pa na Vilharjevo cesto 29 v Ljubljani vsak dan med ponedeljkom in petkom od 8:00 do 16:00, ali pa ga na ta naslova pošlješ po pošti.

Naša “NORA“ 12-mesečna garancija…

Naša “NORA“ 12-mesečna garancija…

Ker smo tako samozavestni v to, kar delamo, smo ti omogočili tudi 12-mesečno garancijo.

Z drugimi besedami…

V kolikor bi se pri tvojem telefonu pojavile kakršnekoli tehnične težave (s tem kar smo popravili), ga brez kakršnihkoli vprašanj in dodatnih stroškov vzamemo nazaj ter popravimo.

*Seveda, če ti popravimo steklo in to steklo čez 6 mesecev ponovno poči zaradi šlamparije, potem ta garancija žal ne velja.

Do popravljenega telefona v 3 korakih...

  • Preprosto pokličeš na telefonsko številko (030) 685-808, poveš svojo težavo in se dogovoriš glede vseh podrobnosti.  


    *Če pri takšnih zadevah raje izpolniš obrazec preko spleta, pa lahko to brez problema narediš s klikom TUKAJ.
  • Ko telefon prispe v roke strokovnjaka, le ta naredi diagnostiko in te obvesti o stroških. (Če imaš telefon v garanciji ali pa zavarovanega pri zavarovalnici, potem je popravilo zate seveda brezplačno.)
  • Telefon popravimo v dogovorjenem roku in te obvestimo, ko je zadeva končana. 


Do popravljenega telefona

v 3 korakih...

  • Preprosto pokličeš na telefonsko številko (030) 685-808, poveš svojo težavo in se dogovoriš glede vseh podrobnosti.  


    *Če pri takšnih zadevah raje izpolniš obrazec preko spleta, pa lahko to brez problema narediš s klikom TUKAJ.
  • Ko telefon prispe v roke strokovnjaka, le ta naredi diagnostiko in te obvesti o stroških. (Če imaš telefon v garanciji ali pa zavarovanega pri zavarovalnici, potem je popravilo zate seveda brezplačno.)
  • Telefon popravimo v dogovorjenem roku in te obvestimo, ko je zadeva končana. 


Če želiš, da popravimo tvoj telefon,

izpolni spodnji obrazec...

Če želiš, da popravimo 

tvoj telefon, izpolni

spodnji obrazec...

*Ko izpolniš vse podatke in klikneš gumb pošlji, te v najkrajšem možnem času pokličemo in se dogovorimo za prevzem tvojega telefona.

Najpogostejša vprašanja in odgovori?

Najpogostejša vprašanja 

in odgovori?

1... Kako dolgo bo trajalo popravilo?

Popravilo je načeloma končano v 24 urah – če je rezervni del na zalogi.

V vsakem primeru te o trajanju popravila obveščamo sproti. 

 

2... Bodo iz moje naprave izbrisani vsi podatki?

Tvojih podatkov se ne dotikamo. Prav to je razlog, da jih tudi ne brišemo – razen če gre za okvaro pomnilniškega medija, pri katerem do podatkov ni mogoče več dostopati.

3... Katere rezervne dele uporabljate za popravila?

Za popravila vedno uporabljamo samo originalne OEM nadomestne dele. Samo ti zadostijo res najstrožjim kakovostnim standardom.

4... Katere telefone popravljate?

Popravljamo telefone Apple, Samsung, Xiaomi, Cat, Sony, HTC, LG, Huawei in še mnoge druge…

5... Sam sem poizkusil popraviti napravo pa mi ni uspelo. Se lahko oglasim pri vas?

Brez težav se oglasit pri nas na naslovu Zagrebška cesta 44 v Mariboru od ponedeljka do petka med 8:00 in 16:00 ali nas pokliči na 030 685 808, da se dogovorimo za prevzem aparata.

6... Kaj pa če ne vem, kaj je narobe z mojim telefonom?

Nobenega problema. Pri nas naredimo celotno diagnostiko telefona in še pred popravilom javimo morebitne stroške s popravljanjem.

7... Kaj pa če so stroški preveliki in se ne odločim za popravilo telefona?

Na željo stranke se telefon pred popravilom pregleda in sporoči strošek diagnostike.

Strošek diagnostike je 18eur z ddv, če stranka telefon po diagnostiki popravi, tega stroška ne plača.

 

8... Kaj naj priložim k aparatu?

Načeloma potrebujemo samo tvojo napravo, njen napajalnik in tvoje podatke. V primeru, da bi potrebovali več te seveda kontaktiramo.

9... Kako je z geslom na napravi? Ga potrebujete?

Priporočljivo je, da pred pošiljanjem geslo odstraniš. V primeru, da nam dostopa ne omogočiš je napravo praktično nemogoče stestirati v potankost.

10... Potrebujete mojo sim kartico?

Ne, tvoje SIM kartice ne potrebujemo. Teste opravljamo z našimi.

11... Aparat je bil v stiku s tekočino. Kako naprej?

Naprave nikakor in nikoli ne vklopi. Čimprej se oglasi pri nas in aparat zavij v papirnato brisačo. V kolikor obisk ni možen aparat najprej posuši, nas pokliči na 030 685 808 in dogovorili se bomo za prevzem.

 

Še nekaj mnenj od naših zadovoljnih strank...

Še nekaj mnenj od naših zadovoljnih strank...

Če želiš, da popravimo tvoj telefon,

izpolni spodnji obrazec...

Če želiš, da popravimo 

tvoj telefon, izpolni

spodnji obrazec...

*Ko izpolniš vse podatke in klikneš gumb pošlji, te v najkrajšem možnem času pokličemo in se dogovorimo za prevzem tvojega telefona.


© 2020 Kron IT, d.o.o. I Vse pravice pridržane I Zagrebška cesta 44, 2000 Maribor I Tel: 030 685 808 I email: info@kron.si