Pogosta vprašanja in odgovori

Spodaj je lista pogostih vprašanj in odgovorov o popravilih naprav.

Splošna vprašanja

Katere naprave popravljate?

Popravljamo pametne telefone, televizorje, prenosnike in računalnike ter tablice, celoten Audio Video spekter ter belo tehniko. Neglede na proizvajalca.

Sam sem poskusil popraviti napravo a mi ni uspelo. Se lahko oglasim pri vas?

Brez težav, oglasite se pri nas ali nas pokličite na 030 685 808, da se dogovorimo za prevzem aparata.

Z aparatom imam več težav. Boste odpravili vse?

Seveda. Najprej naredimo diagnostiko, nato vam javimo stroške in rok popravila. Odločitev je potem popolnoma na vaši strani.

Pošiljanje naprave v servis

Lahko napravo pošljem v servis?

Seveda. Kjerkoli ste lahko napravo pošljete k nam. Pokličite nas na 030 685 808 in dogovorili se bomo za prevzem.

Kaj naj ob pošiljanju priložim k aparatu?

Načeloma potrebujemo samo vašo napravo, njen napajalnik in vaše podatke. V primeru, da bi potrebovali več vas seveda kontaktiramo.

Kako je z geslom na napravi? Ali ga potrebujete?

Priporočljivo je, da pred pošiljanjem geslo odstranite. V primeru, da nam dostopa ne omogočite je napravo praktično nemogoče v potankost stestirati.

Potrebujete mojo SIM kartico?

Ne, vaše SIM kartice ne potrebujemo. Teste opravljamo z našimi.

Okvare zaradi stika s tekočino

Aparat je bil v stiku s tekočino. Kako naprej?

Naprave nikakor in nikoli ne vklopite. Čimprej se oglasite pri nas in aparat zavijte v papirnato brisačo. V kolikor obisk ni možen aparat najprej posušite, nas pokličite na 030 685 808 in dogovorili se bomo za prevzem.

Aparat je bil v stiku s tekočino in deluje vse razen...

Pokličite nas na 030 685 808, da se dogovorimo za diagnostiko naprave.

Kako dolgo traja popravilo naprave, ki je bila v stiku s tekočino?

Načeloma so vsa popravila opravljena v 24-72 urah. V kolikor rezervnega dela ni na zalogi vas sproti obveščamo o poteku popravila.

Zamenjava ekrana ali stekla

Po padcu na tla na napravi ne deluje zaslon na dotik. Kaj sedaj?

Na napravi se je poškodoval digitalizator in ga je potrebno menjati. Pokličite nas na 030 685 808, da se dogovorimo za popravilo.

Kako naj vem, da potrebujem popravilo zaslona?

V kolikor ima zaslon črte, pike ali je polomljen, morebiti pa se kruši steklo ali ne dela zaslon na dotik zagotovo potrebujete menjavo ekrana ali stekla.

Steklo na mojem zaslonu se lušči. Kaj zdaj?

Aparat dostavite v servis, da preverimo ali je morebiti dovolj samo zamenjava stekla, ali je potrebno menjati celoten ekran. Pokličite nas nas 030 685 808, da se dogovorimo za poseg.

V kolikor odgovora ne najdete nas lahko kontaktirate

Pošlji sporočilo